Zwroty i wymiany

 

watch Jak szybko i prawidłowo zwrócić / wymienić produkt ?

1. Prosimy o powiadomienie sklepu o chęci zwrotu lub składanej reklamacji produktu w formie:

    * go to link w formie elektronicznej na adres  http://cameralove.org/mq/default/binary-options-buddy-system biuro@desire.com.pl

    * http://yogastlouis.com/oq/11/opzioni-binarie-yahoo.html pisemnie na adres: ul. Krzyżowa 12/14  1p. 97-200 Tomaszów Maz.

Klient nie musi przy tym informować sklepu o przyczynie zwrotu towaru.

Zaleca się podanie przez klienta w opisie reklamacji:

1. Danych kontaktowych składającego reklamację produktu,

2. Rodzaju i daty powstania niezgodności,

3. Żądania doprowadzenia produktu reklamowanego do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.

Przykładowe formularze:

 

http://billbrickey.com/bq/87/1500.html FORMULARZ WYMIANY PRODUKTU:

 

/data/FORMULARZwymianytowaruDesire.docx

 

demo accounts für binäre optionen FORMULARZ ZWROTU PRODUKTU:

 

opzioni binarie servizio le iene /data/FORMULARZodstapieniaDesireAKT..docx

 

2. Po zgłoszeniu reklamacji / zwrotu / wymianie produktu należy odesłać paczkę w ciągu 14 dni od chwili otrzymania przesyłki na adres:  P.P.H.U. DESIRE ul. Krzyżowa 12/14 , 97-200 Tomaszów Maz.

 

binary option copyop *  Na wszystkie zamówienia złożone w okresie przedświątecznym ( do 24 grudnia 2016r )

che documenti servono per aprire un conto con iq option    oferujemy Państwu 30 dni na wymianę towaru na inny produkt.

 

3. Aby Państwa zwrot/reklamacja mógła zostać szybko rozpatrzona, prosimy wysłać maila, podając w nim niezbędne informacje. Produkt ( jeżeli to możliwe ) należy odesłać w oryginalnym opakowaniu, z oryginalnymi metkami , następnie zapakować w usztywniane opakowanie ochronne zapobiegające zniszczeniu i odesłać listem poleconym/ paczką pocztową na wskazany adres. 

5 http://www.fashion-cache.com/mh/fai-trading-deposito-minimo-50 . Koszty przesyłki z tytułu zwrotu produktu pokrywa sprzedawca w wysokości najniższej obowiązującej w sklepie dostawy.

6. W przypadku zwrotu produktu klient ponosi wyłącznie koszty bezpośrednie. 

7. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność i koszty za powstałe w trakcie transportu uszkodzenia.

8. W przypadku wymiany towaru klient opłaca ponowne wysłanie towaru w wysokości 10zł.

 

http://core94.com/mp/99/currency-rates-chart-live.html UWAGA:


1.Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. W przypadku przesłania przesyłki, wbrew powyższym postanowieniom regulaminu, przesyłka nie zostanie odebrana.

2. Zwrot należności za produkt zwracany lub pozytywnie rozpatrzoną reklamację następuje przelewem bankowym na numer konta osoby, która towar faktycznie zakupiła.  Zwrot należności rozliczany jest w terminie 7 dni kalendarzowych od daty fizycznego otrzymania zwrotu przez sklep.

3.Kupujący traci uprawnienia przewidziane w art. 8, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową nie zawiadomi o tym sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.

 

http://cameralove.org/mq/default/opzioni-binarie-trading-com opzioni binarie trading com W momencie zwrotu lub reklamacji, zakupione produkty należy odesłać zabezpieczone w paczce  na adres: P.P.H.U. DESIRE ul. Krzyżowa 12/14 , 97-200 Tomaszów Maz.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszt przesyłki oraz całkowita wartość reklamowanego produktu, zwracana jest przelewem na konto wskazane przez Klienta, który dokonał zakupów w sklepie. Numer konta i dane należy dołączyć do paczki.
Nie odebranie przesyłki reklamowanej raz już wysłanej do klienta będzie skutkowało zaniechaniem ponownego wysłania produktu,chyba że klient pokryje koszty poniesione z tytułu ponownego wysłania reklamowanego produktu. Produkty będą przechowywane przez 14 dni od momentu zwrotu nieodebranej przesyłki.


Skóry naturalne