FAQ - najczęściej zadawane pytania

Dlaczego nie dostałam potwierdzenia przyjęcia zamówienia na maila?

Czasami zdarza się,że klient w momencie składania zamówienia poda błędnie maila, lub mail z potwierdzeniem trafił do spamu. Może się także zdażyć,że przyjdzie nieco póznej, gdyż są problemy z pocztą. Wszystkie zamówienia za pobraniem są przyjmowane do realizacji i potwierdzane telefonicznie lub mailowo.

 

Gdzie znajduje się numer konta do wpłat ?

 

Numer konta do wpłat znajduje się w zakładce kontakt:

http://www.desirebutik.pl/site/kontakt

 

RACHUNEK BANKOWY DO WPŁAT:

Bank Millennium S. A. z siedzibą w Warszawie:


IBAN   PL 11 1160 2202 0000 0002 9626 9452

 

Kod SWIFT banku  BIGBPLPW

 

Zależy mnie na szybkiej dostawie. Czy produkt na zdjęciu jest dostępny?

 

Oferta prezentowana w butiku ciągle się zmienia. Produkty prezentowane na zdjęciach występują w takich kolorach i rozmiarach, jak są widoczne, jednak zdarza się,że dany model się wyprzedał i już nie będzie dostępny.  Dlatego prosimy o potwierdzenie dostępności przed zakupem. Jeżeli mają Państwo problem z ustaleniem rozmiaru, również prosimy o kontakt.

 

Nie pamiętam hasła do Desire Butik?


Proszę kliknąć w pole przypomnienie hasła a następnie podać adres e-mail i naciśnąć przycisk "wyślij".Na adres e-mail podany przy zakładaniu konta zostanie wysłane aktualne hasło
Jeżeli nie jest Pani/Pan w stanie przypomnieć sobie loginu lub nie może odebrać z przyczyn niezależnych podanego przy rejestracji e-maila prosimy o wysłanie e-maila w tej sprawie na adres biuro@desirebutik.pl


Otrzymałem potwierdzenie zamówienia z wyszczególnioną kwotą do zapłaty przelewem, czy mam zapłacić całość tej kwoty?

Tak.

 

Czy zamówienie, które złożyłam w Desire Butik zostanie pomniejszone o upust , który znalazłam w promocji z gazetą/ portalem ? Kiedy zostanie naliczony rabat od zamówienia??

Jeżeli posiada Pani / Pan kupon/ rabat zakupowy/ hasło na ustalony rabat, należy:

 

1.Zarejestrować się w Desire Butik

1.Złożyć zamówienie

2.Wybrać formę przesyłki

3.Wpisać w polu: UWAGI DODATKOWE: kod lub hasło

4.Na podany adres mailowy, podczas rejestracji wyślemy potwierdzenie zamówienia na dane produkty pomniejszając je o wartość naliczonego UPUSTU.

Proszę nie płacić za zamówienie , dopóki nie otrzymacie Państwo potwierdzenia zamówienia ( dotyczy wykorzystywania haseł promocyjnych, kodów rabatowych)

 

Nie znalazłam na Państwa stronie kodu promocyjnego, gdzie mogę go znaleźć?

Kod promocyjny jest przyznawany w trakcie trwania konkretnych kampanii promocyjnych. Nie posiadanie kodu nie stanowi przeszkody w złożeniu zamówienia.



Czy towary złożone w jednym zamówieniu mogą zostać wysłane pod dwa różne adresy?



Jeżeli chcą Państwo, aby wybrane towary zostały wysłane do dwóch różnych osób, powinni Państwo złożyć dwa oddzielne zamówienia.
 

Chciałabym zakupić komplet bielizny ( biustonosz , figi/ stringi) jak mam szybko odszukać produkty?

 

Proszę wpisać w wyszukiwarkę ( w prawym górnym rogu strony) szukany produkt np. nazwa bielizny: Marieta.

Wyświetlą się Pani/Panu wszystkie produkty z nazwą Marieta ( czyli: biustonosz , figi , stringi, koszulka/halka, gorset)